BARTEK to wiodący polski producent wysokiej jakości obuwia dziecięcego dostępnego w 55 sklepach własnych oraz w kilkuset sklepach multibrandowych w kraju i za granicą. Nasze produkty są gwarancją zdrowia i wygody najmłodszych, ciekawa stylistyka i najnowsze trendy mody. Obuwie BARTEK jest doceniane zarówno przez rodziców, jak i specjalistów medycyny i branży obuwniczej. Swoją pozycję zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą niezwykły i zgrany team. Stawiamy na solidność i kompetencję naszej firmy, ich wzajemną współpracę i kreatywność.
Jeśli nie boisz się pozytywnych zmian w swoim życiu, lubisz podejmować nowe wyzwania, masz energię i chęć do działania, posiadasz wymagane kompetencje, a przede wszystkim chcesz z nami tworzyć przyszłość naszej firmy, dołącz do naszego zespołu.
Jeśli nie boisz się pozytywnych zmian w swoim życiu, lubisz podejmować nowe wyzwania, masz energię i chęć do działania, posiadasz wymagane kompetencje, a przede wszystkim chcesz z nami tworzyć przyszłość naszej firmy, dołącz do naszego zespołu.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk ds. Sprzedaży Internetowej
miejsce pracy - Mińsk Mazowiecki
Zadania:
- Bieżąca analiza użyteczności sklepu w celu jego optymalizacji i zwiększenia satysfakcji klienta;
- Analiza danych oraz przygotowywanie raportów i wniosków funkcjonowania sklepu internetowego;
- Opracowywanie strategii sprzedaży dla poszczególnych kategorii produktów;
- Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów;
- Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych;
- Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy;
- Monitoring rynku, konkurencji i trendów w kanale e-commerce;
- Planowanie działań sprzedażowych i promocyjnych online.
Oczekiwania:
- Znajomość mechanizmów działania sklepu internetowego i serwisów sprzedażowych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność podstaw projektowania stron internetowych;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
- Umiejętność budowania relacji z klientem, komunikatywność, kultura osobista;
- Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość Google Analytics;
- Znajomość systemu Symfonia Handel.
Oferujemy:
- Pracę w młodym i przyjaznym zespole,
- Pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej,
- Możliwość indywidualnego rozwoju.