Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: DKSPB/2014/9/5
- aktywna i kompleksowa sprzedaż produktów i usług bankowych zgodnie z potrzebami oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta detalicznego,
- aktywne pozyskiwanie Klientów,
- realizacja zadań sprzedażowych oraz aktywny udział w akcjach marketingowych,
- badanie potrzeb Klienta oraz dobór optymalnej oferty,
- realizacja reklamacji.
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą usług bankowych lub obsługą Klienta,
- znajomość oferty produktowej i usługowej w ramach segmentu detalicznego,
- znajomość technik sprzedaży, diagnozowania potrzeb klientów, prezentacji oferty oraz finalizowania procesu sprzedaży,
- znajomość zagadnień obrotu gotówkowego,
- umiejętność współpracy w zespole,
- samodzielność w działaniu w ramach posiadanych uprawnień,
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie w postaci podstawy + premii,
- możliwość pracy i realnego rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji,
- niezbędne narzędzia pracy.