Główny księgowy
Miejsce pracy: Ostrzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 10796
Warunki pracy
Budynek jednopiętrowy, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Biura i gabinet zlokalizowany na parterze budynku.Zakres zadań
- a) opracowywanie planów finansowych Inspektoratu,
- b) realizacja budżetu Inspektoratu, zgodnie z planem finansowym,
- c) ewidencja operacji gospodarczych, zgodnie z zasadami rachunkowości,
- d) obsługa bankowa Inspektoratu,
- e) realizacja zadań pokontrolnych,
- f) opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz Inspektoratu,
- g) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego,
- h) realizacja obowiązków sprawozdawczych,
- i) kieruje zespołem ds. administracyjno - finansowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet Office, Internet),
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych,
- znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
- znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych,
- rzetelność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Inspekcji weterynaryjnej,
- znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych",
- znajomość przepisów o statystyce i sprawozdawczości państwowej,
- znajomość przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej i państwowej,
- znajomość przepisów bhp i ppoż.,
- znajomość kodeksu pracy,
- umiejętność obsługi programu Symfonia Finanse i Księgowość,
- umiejętność obsługi programu TREZOR,
- min. 3 lata doświadczenia w rachunkowości budżetowej.