Najnowsze oferty pracy

  • Księgowa / Księgowy

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
  • Samodzielny Księgowy ze znajomością programu Systim

    Enadis sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdynia
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    17 godz.
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Business Controller

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Podatków

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    Zakres czynności: Obsługa rozliczeń z tytułu wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych; Obsługa kontroli i czynności sprawdzających; Obsługa postępowań egzekucyjnych; Uzgadnianie pod kątem podatkowym umów oraz określanie skutków transakcji; Prowadzenie...
  • Księgowa / Księgowy

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu w Warszawie (śródmieście) poszukujemy osoby na stanowisko "samodzielna księgowa / samodzielny księgowy", realizującej swoje zadania stacjonarnie. Współpraca odbywa się poprzez...
  • Analityk Finansowy

    QLOC S.A.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Opis stanowiska: przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu; czynny udział w zamknięciu miesiąca, przygotowanie koniecznych zestawień, komentowanie wyników spółki; przygotowywanie i kontrolowanie płatności (cash flow) optymalizowanie kosztów i procesów; kontrolowanie wykonania...
  • Specjalista / Specjalistka Administracji Personalnej i Płac

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Naliczanie listy płac UoP oraz UCP oraz przygotowywanie przelewów; Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, PPK; Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz spraw osobowych związanych z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Księgowości Warszawa
Główny specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego

Główny specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3534 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162593
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 sierpnia 2014 r.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw ewidencji majątku
  • w Biurze Dyrektora Generalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji składników majątku KPRM, ksiąg inwentarzowych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji depozytów i przedmiotów zabytkowych będących w posiadaniu KPRM.
  • Udział w dokonywaniu odbioru dostaw mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego oraz bieżące nadawanie im numerów inwentarzowych (indeksowanie).
  • Księgowanie przychodów i rozchodów składników majątkowych na podstawie dokumentów.
  • Sporządzanie sprawozdań o stanie i ruchu środków trwałych KPRM.
  • Uzgadnianie stanu ewidencyjnego majątku trwałego.
  • Udział w pracach komisji likwidacyjnej oraz w innych komisjach związanych z zagospodarowaniem zbędnych i zużytych składników majątkowych.
  • Rozliczanie inwentaryzacji i sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Pracownik ok. 70% czasu pracy poświęca na wykonywanie czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Ok. 30% czasu zajmują mu czynności o charakterze dynamicznym związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera, prowadzenie rozmów, uczestnictwo w spotkaniach.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
    Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
    Inne
    Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble oraz sprzęt biurowy. Pomieszczenia biurowe wyposażone są w szafy aktowe.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu ewidencji składników majątkowych
    • znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych w zakresie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie, inwentaryzacji, ustalania metod amortyzacji i jej naliczania
    • znajomość: rachunkowości budżetowej oraz rozporządzenia RM w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe
    • znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw oraz innych przepisów prawa obowiązujących w sektorze finansów publicznych w zakresie ewidencji i gospodarowania mieniem Skarbu Państwa
    • wysoka kultura osobista
    • rzetelność, kreatywność, staranność
    • umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu
wymagania dodatkowe
  • ukończone studia podyplomowe z rachunkowości
  • powyżej 3 lat doświadczenia w prowadzeniu rachunkowości
  • znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość uregulowań prawnych z zakresu służby cywilnej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych
  • znajomość uregulowań prawnych z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość podstaw aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook, PowerPoint)
  • zdolność myślenia analitycznego oraz umiejętność dokonywania syntezy

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
  • Samodzielny Księgowy ze znajomością programu Systim

    Enadis sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdynia
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    17 godz.
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Business Controller

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Podatków

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    Zakres czynności: Obsługa rozliczeń z tytułu wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych; Obsługa kontroli i czynności sprawdzających; Obsługa postępowań egzekucyjnych; Uzgadnianie pod kątem podatkowym umów oraz określanie skutków transakcji; Prowadzenie...
  • Księgowa / Księgowy

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu w Warszawie (śródmieście) poszukujemy osoby na stanowisko "samodzielna księgowa / samodzielny księgowy", realizującej swoje zadania stacjonarnie. Współpraca odbywa się poprzez...
  • Analityk Finansowy

    QLOC S.A.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Opis stanowiska: przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu; czynny udział w zamknięciu miesiąca, przygotowanie koniecznych zestawień, komentowanie wyników spółki; przygotowywanie i kontrolowanie płatności (cash flow) optymalizowanie kosztów i procesów; kontrolowanie wykonania...
  • Specjalista / Specjalistka Administracji Personalnej i Płac

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Naliczanie listy płac UoP oraz UCP oraz przygotowywanie przelewów; Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, PPK; Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz spraw osobowych związanych z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...