- Ogłoszenie nr: 164026
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 października 2014 r.
Urząd Skarbowy w Brzegu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw czynności sprawdzających i przetwarzania danych
- w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Czynności Sprawdzających i Przetwarzania Danych w Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Brzegu
ul. Składowa 2
49-305 Brzeg
Miejsce wykonywania pracy:
- Brzeg
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie czynności sprawdzających i związanej z nimi dokumentacji z zakresu podatku od spadków i darowizn oraz podatku od czynności cywilno prawnych
- udzielanie bezpośrednich i telefonicznych informacji dotyczących stosowania przepisów z zakresu podatku od czynności cywilno prawnych oraz spadków i darowizn
- ewidencjonowanie w systemach informatycznych danych z deklaracji podatkowych i innych dokumentów, w tym przesłanych drogą elektroniczną, sporządzanie i zatwierdzanie rejestrów w celu zapewnienia kompletności baz danych
- udostępnianie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych uprawnionym podmiotom
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze budynku. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. W budynku brak windy, toalety niedostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa z zakresu podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilno prawnych, Ordynacji podatkowej (Dział V)
- biegła umiejętność obsługi komputera
- wysoka kultura osobista
- łatwość komunikacji
- rzetelność i wnikliwość
- odporność na stres
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne, prawnicze. organizacji i zarządzania lub szkoła wyższa bez wymaganego profilu uzupełniona studiami podyplomowymi w ww. zakresie
- 0,5 roku doświadczenia w obszarze administracji podatkowej
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość języka migowego na poziomie podstawowym
- znajomość obsługi specjalistycznych systemów komputerowych: Poltax, Biblioteka Akt, CZM
- znajomość lokalnego rynku nieruchomościami
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów