- Ogłoszenie nr: 163957
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 października 2014 r.
Urząd Morski w Słupsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw nieruchomości gruntowych, budynkowych i lokalowych
- w Wydziale Administracyjnym i Gospodarki Nieruchomościami
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Morski
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Słupsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi będącymi w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Słupsku;
- przygotowywanie i zawieranie umów dzierżawy, najmu, użyczenia nieruchomości gruntowych, budynkowych i lokalowych oraz prowadzenie całości dokumentacji i wystawianie faktur obciążających z tytułu zawartych umów;
- uzyskiwanie wymaganych prawem zgód dotyczących dysponowania nieruchomościami Skarbu Państwa od organu właściwego i organu nadzorującego;
- opracowywanie wewnętrznych Decyzji Dyrektora dotyczących ustalenia stawek opłaty za dzierżawę i najem nieruchomości gruntowych, budynkowych i lokalowych;
- kontrolowanie stanu nieruchomości oraz kontrolowanie dzierżawców, najemców i biorących w użyczenie;
- współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi;
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu nieruchomości na żądanie instytucji i jednostek z zewnątrz oraz prowadzenie spraw związanych z archiwum Urzędu Morskiego w Słupsku.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wyjazdy służbowe, m.in. porty, przystanie morskie będące w zarządzie Urzędu Morskiego w Słupsku, teren pasa technicznego.
Praca przy monitorze powyżej 4 godzin, występują bariery architektoniczne związane z poruszaniem się po budynku: schody, brak wind i podjazdów, brak odpowiedniej szerokości drzwi, brak odpowiednio dostosowanych toalet.
Inne
Duża ilość nieruchomości zlokalizowanych na odcinku 180 km wybrzeża administrowanego przez Urząd Morski w Słupsku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza z zakresu gospodarki nieruchomościami i administracji,
- wiedza z zakresu gospodarki morskiej,
- umiejętność argumentowania,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych.
- studia wyższe, studia podyplomowe z zakresu nieruchomości i administracji,
- kursy i szkolenia z zakresu nieruchomości i administracji,
- państwowa licencja zarządcy nieruchomości,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów