- Ogłoszenie nr: 165358
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 grudnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi systemów łączności
- w Zespole Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5,
42 - 100 Kłobuck
Miejsce wykonywania pracy:
- Kłobuck
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, prowadzenie dokumentacji technicznej, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności
- organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań na miejscu zdarzenia
- zarządzanie centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień w celu zapewnienia prawidłowej łączności przewodowej
- opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności będącego w użytkowaniu jednostki w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności
- weryfikowanie i rozliczanie bilingów z telefonów komórkowych w celu zagwarantowania zwrotu kosztów za rozmowy prywatne
- monitorowanie funkcjonowania instalacji i urządzeń elektrycznych w KPP w Kłobucku i jednostkach podległych, obsługiwanie agregatu prądotwórczego oraz zgłaszanie ewentualnych awarii w tym zakresie bezpośredniemu przełożonemu w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości funkcjonowania KPP w Kłobucku i jednostek podległych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w pomieszczeniach biurowych od poniedziałku do piątku w systemie ośmiogodzinnym 7.30 - 15.30. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, niszczarkę dokumentów, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Wysiłek fizyczny, praca w terenie.
Wejście do budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłobucku znajdujące się przy ulicy Bohaterów Bitwy pod Mokrą jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku pomiędzy parterem a I i II piętrem brak windy. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na I piętrze. Pomieszczenia sanitarne znajdujące się na I piętrze w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych (toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze)
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o profilu informatycznym
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
- doświadczenie zawodowe w komórce ds. informatyki lub łączności
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
- dobra znajomość pakietu office (w szczególności program Excel)
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów