- Ogłoszenie nr: 165866
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 stycznia 2015 r.
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw nadzoru geodezyjnego i kartograficznego
- w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna 4
20-914 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- ul. Lubomelska 1-3
20-914 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawowanie nadzoru i kontroli działania powiatowej administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania.
- sprawowanie kontroli działalności przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,
- kontrolowanie przestrzegania przepisów przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych oraz posiadania uprawnień zawodowych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wnioskowanie do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowania wyjaśniającego wyjaśniającego,
- prowadzenie postępowań w pierwszej instancji w zakresie spraw dotyczących nakładania w drodze decyzji administracyjnej kary pieniężnej za wykorzystanie materiałów zasobu wojewódzkiego lub powiatowego niezgodnie z wydaną licencją lub bez wymaganej licencji,
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w drugiej instancji w sprawach dotyczących zakresu udostępnionych materiałów zasobu lub ustalenia wysokości należnej opłaty za ich udostępnianie lub odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub innych materiałów sporządzonych przez wykonawcę,
- współdziałanie z Wydziałem Infrastruktury w zakresie oceny dokumentacji geodezyjnej w części obejmującej podziały nieruchomości, dołączonej do wniosku o wydanie decyzji w części obejmującej podziały nieruchomości,
- przechowywanie kopii zabezpieczających bazy danych, w szczególności bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
- sporządzanie ankiet i sprawozdań statystycznych z zakresu działania administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe(w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym lub w administracji publicznej (wykonując zadania w dziedzinie geodezji i kartografii);
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kpa, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, znajomość przepisów z zakresu geodezji i kartografii oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- posiadanie uprawnień zawodowych z jednego z poniższych zakresów:
- * geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne
- * rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
- znajomość specjalistycznego oprogramowania stosowanego do obliczeń geodezyjnych,
- doświadczenie w zakresie orzecznictwa administracyjnego,
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów