Region:
mazowieckie Termin składania aplikacji: 2015-10-09 Miejsce: Warszawa Strona główna: http://www.statoil.pl |
IT Service Desk Agent
Statoil Fuel & Retail is a leading Scandinavian road transport fuel retailer with over 100 years of operations in the region. We have a broad retail network across Scandinavia, Poland, the Baltics, and Russia with approximately 2,300 full-service (fuel and convenience) or automated (fuel only) stations. Including employees at Statoil branded franchise stations, about 18,500 people work at our retail sites across Europe, in our corporate headquarters, our eight regional headquarters, our terminals and depots. Statoil Fuel & Retail is a wholly-owned indirect subsidiary of Alimentation Couche-Tard, Inc. and part of a network of more than 8,100 stations and 70,000 passionate retailers welcoming more than 30 million visitors every week.
We are looking for another passionate retailer to join our team in a fun, international, dynamic and inspiring work environment.
We are looking for an enthusiastic and self- motivated IT Support professional who will be working as part of the Service Desk team, the successful candidate will be responsible for taking first-line support calls from internal users for all IT supported systems and technologies.
Responsibilities
Qualifications
To find out more about this opportunity, please contact Wojciech Mokrzysiak, Wojciech.Mokrzysiak@statoilfuelretail.com or by phone: +605 442 702 Our DNA, ACT with PRIDE, is at the core of our management system. It drives our performance, and guides us in how we do business, how we work together, and how we act towards external stakeholders. We welcome your application.
|
IT Service Desk Agent
Statoil Fuel & Retail Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3129 dni temu
Podobne oferty
-
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów
Benefit Systems S.A. Warszawa, Plac Europejski 2 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
Benefit Systems S.A. Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista w Dziale IT / Help Desk
TRAKCJA S.A. Wrocław praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Service Desk Specialist
METRO Global Solution Center Sp. z o.o. Szczecin, Plac Brama Portowa 1 praca hybrydowaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
PGE Systemy S.A. Solina praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
PGE Systemy S.A. Międzybrodzie Bialskie praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
PGE Systemy S.A. Dychów praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
PGE Systemy S.A. Żarnowiec praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Members Support Agent with English
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office) praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat