Dla naszego Klienta, jednego z liderów w branży kosmetycznej, środków czystości i artykułów higieny, działającego na rynku od 25 lat a jako jedna z największych drogerii internetowych od 6 lat, wysoko ocenianej w prestiżowych rankingach sklepów internetowych za poziom i jakość usług, szeroki asortyment oraz szybkość dostaw, poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik ds. marketingu (e-commerce)
Miejsce pracy: mazowieckie
/ Warszawa
Nr Ref.: SSM/S/PPL/08/14
Nr Ref.: SSM/S/PPL/08/14
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za strategię i dalszy rozwój działu marketingu.
Główne zadania:
- przygotowanie i rozwój strategii oraz wdrożenie działań marketingowych wspomagających sprzedaż oferowanych produktów
- tworzenie i kontrola budżetu marketingowego oraz odpowiednia alokacja w odniesieniu do biznes planów i kampanii reklamowych
- koordynacja działań promocyjnych oraz wizerunkowych i PR w kompleksowym zarządzaniu marką
- monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji
- współpraca z agencjami reklamowymi, public relations i domami mediowymi
- sporządzanie raportów i prezentacji
- bieżąca współpraca z Zarządem Spółki
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego o profilu marketingowym
- kilkuletniego doświadczenie w marketingu i sprzedaży
- wiedzy w obszarze e-commerce
- znajomości i doświadczenia w obsłudze narzędzi marketingu internetowego:
- e-mail marketing, SEO, SEM, RTB, afiliacje, marketing automation
- zdolności analitycznych oraz łatwości w podejmowaniu decyzji
- samodzielności w zarządzaniu projektami i proaktywności w działaniu
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju w jednej z najdynamiczniej rozwijających się branż e-commerce
- możliwość współdecydowania o kierunkach rozwoju działu e-commerce firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- w początkowym okresie dojazdy do Suwałk raz na jakiś czas (mieszkanie służbowe) a docelowo na stałe w Warszawie