Najnowsze oferty pracy

  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Recepcji

Qubus Hotel Management Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
3075 dni temu
Od ponad 20 lat rozwijamy sieć nowoczesnych hoteli cenionych zarówno przez segment korporacyjny, jak i turystów indywidualnych. Aktualnie pod marką Qubus Hotel funkcjonuje 12 obiektów. Zapewnienie komfortu dla naszych Gości oraz najwyższej jakości świadczonych usług stanowi priorytet w naszej działalności i jednocześnie staje się wyznacznikiem rozwoju całej sieci. Dołącz już dziś do naszego zespołu i twórz z nami najlepszy hotel w mieście.

Do trzygwiazdkowego hotelu w Łodzi poszukujemy osoby zorganizowanej i odpowiedzialnej zainteresowanej ciekawą pracą na stanowisku:

Kierownik Recepcji

Miejsce pracy: Łódź


Od kandydatek/kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy w hotelarstwie;
  • minimum rocznego doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
  • wykształcenia minimum średniego;
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i w piśmie);
  • umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu pracowników;
  • bardzo dobrej znajomości programów pakietu MS Office;
  • odporności na stres;
  • gotowości do pracy zmianowej w tym w weekendy i w święta.
Mile widziana będzie:
  • znajomość języka niemieckiego
Zadania na stanowisku:
  • dbałość o prawidłowy przebiegu pobytu gościa w hotelu;
  • organizacja pracy oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem recepcji;
  • czynny udział w pracy w recepcji;
  • przestrzeganie standardów sieci w zakresie obsługi gościa;
  • dokonywanie czynności związanych z meldowaniem gości hotelowych;
  • rozliczanie usług hotelowych (uzgadnianie i przygotowywanie faktur za usługi);
  • prezentowanie oferty i sprzedaż usług hotelowo-gastronomicznych;
  • reagowanie na wszelkie opinie i sugestie gości w zakresie realizacji oferty hotelu;
  • ustalanie grafików prac podległego personelu;
  • szkolenie oraz weryfikację jakości pracy podległego personelu;
  • stała współpraca z pozostałymi działami w hotelu.
Oferujemy:
  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres zastępstwa, do końca 2016 roku;
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz do karty Multisport, uprawniającej do korzystania z centrów fitness, siłowni, basenów;
  • możliwość korzystania z lunch'u w miejscu pracy;
  • pracę w gronie profesjonalistów; dodatkowe świadczenia socjalne w ramach ZFŚS;
  • możliwość rozwoju i awansu w ramach sieci Qubus Hotel.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy:
 

Podobne oferty

  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...