Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż betonu towarowego i produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów...
  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Key Account Manager

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rozwijanie współpracy i wspieranie istniejących Klientów; Pozyskiwanie nowych Klientów; Negocjowanie cenowe oraz warunków; Bliska współpraca z działem wycen, zakupów a także działem operacyjnym; Raportowanie CRM; Monitorowanie rynku I konkurencji;
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Działu Obsługi Klienta

WorkStreet Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2656 dni temu

WORKSTREET rozpoczęła swoją działalność w roku 1995 i od początku pracuje z Klientami w oparciu o najwyższe standardy jakościowe specjalizując się w rekrutacji kluczowych specjalistów, menedżerów oraz wysokiej kadry kierowniczej.

 

Naszym klientem jest międzynarodowa firma handlowa (sieć sklepów), która w związku z dalszym rozwojem działalności w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:

Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa Lokalizacja: mazowieckie


Obowiązki w zakresie zarządzania zespołem:
  • zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta w punkcie sprzedaży, oraz aktywna praca operacyjna na rzecz sprawnego funkcjonowania działu i realizacji zadań
  • motywowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia najlepszych wyników i utrzymania wysokiego poziomu obsługi Klienta, oraz pomocy we wszelkich po-sprzedażowych kwestiach związanych z zapytaniami klienta
  • wyznaczanie celów sprzedażowych i rozwojowych dla każdego członka zespołu (monitorowanie, ocena i działanie jako trener), w celu uzyskania jak najlepszego efektu.
  • zapewnienie sprawnej komunikacji  pomiędzy pracownikami
  • reprezentowanie wartości firmy, jej wizji, bycie ambasadorem marki
  • odpowiedzialność za utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i budowanie ich zaufania
Obowiązki operacyjne:

W kwestii merytorycznej osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:
  • skuteczną komunikację z zespołem ( informowania ich o nowych działaniach, zdarzeniach, premierach produktów, ofertach promocyjnych)
  • współpracę z innymi działami firmy w celu wsparcia oraz wyznaczenia priorytetów dla zespołu
  • wspieranie operacyjne działalności działu
  • kontrolę i ocenę jakości pracy specjalistów  ds. obsługi klienta
  • kontrolę jakości wprowadzania danych przez zespół obsługi Klienta
  • wykonanie operacji  w autorskim programie firmy
  • kontrolę wszystkich połączeń wychodzących i przychodzących w dziale obsługi klienta, wsparcie sprzedaży
  • aktywną obsługę klienta
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
Oczekiwania:
  • min. 4 lata doświadczenia w relacjach z klientami i sprzedażą, najchętniej w obszarze bezpośredniej obsługi klienta
  • doświadczenie w zakresie komunikacji werbalnej, do każdego typu klienta indywidualnego
  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office, systemów IT do obsługi klienta
  • umiejętności analityczne, zwracanie uwagi na detale
  • umiejętność pracy  pod presją czasu i stresem
  • elastyczność i chęć do pracy
  • wysoki poziom motywacji
  • świetna organizacja pracy, umiejętność stawiania priorytetów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż betonu towarowego i produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów...
  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Key Account Manager

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rozwijanie współpracy i wspieranie istniejących Klientów; Pozyskiwanie nowych Klientów; Negocjowanie cenowe oraz warunków; Bliska współpraca z działem wycen, zakupów a także działem operacyjnym; Raportowanie CRM; Monitorowanie rynku I konkurencji;
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...