Service Desk Specialist (1 linia)
Kraków
Service Desk Specialist (1 linia)
Kraków
Nr Ref.: 1060922
Kraków
Nr Ref.: 1060922
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – banku – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Service Desk Specialist (1 linia)
Lokalizacja: Kraków
Realizacja: czerwiec – sierpień (3 miesiące)
Rodzaj umowy: kontrakt B2B / umowa zlecenie / umowa dzieło
Obowiązki:
• weryfikacja, klasyfikacja i kategoryzacja zarejestrowanych zgłoszeń,
• samodzielne rozwiazywanie zgłoszonych incydentów,
• przekazywanie zgłoszeń do właściwych grup kompetencyjnych,
• budowanie dobrych relacji z użytkownikami,
• dokumentowanie procesu obsługi zgłoszeń w systemie rejestracji,
• wykonywanie instalacji oprogramowania,
• samodzielne analizowanie przyczyny zgłaszanych incydentów,
• zdalna pomoc dla użytkowników w zakresie aplikacji i systemu operacyjnego.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość zagadnień IT oraz technologii PC,
• dobra znajomość aplikacji biurowych,
• umiejętność obsługi, konfiguracji i diagnostyki sprzętu PC/laptopów/terminali oraz urządzeń peryferyjnych,
• doświadczenie w obsłudze użytkowników z wykorzystaniem systemu rejestracji zgłoszeń,
• umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
• komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia,
• wykształcenie wyższe z zakresu informatyki,
• dobra znajomość j. angielskiego,
• odpowiedzialność za powierzone zadania,
• doświadczenie w pracy w zespole.
Oferujemy:
• Wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
• Ubezpieczenie OC od wykonywanej pracy,
• Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
• Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
• Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.
hays.pl |