Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Service Desk Team Leader
Job location: Warszawa
Nr ref.: 2-10-36887/PC
Moim Klientem jest globalny lider pochodzenia skandynawskiego znany ze swojego innowacyjnego podejścia do biznesu i wysokich standardów pracy.
Dla tego właśnie Klienta poszukuję profesjonalnego Service Desk Managera, który będzie pracował w zespole należącym do globalnego IT Service Delivery Centre zlokalizowanego w Warszawie.
Manager weźmie odpowiedzialność za zarządzanie zespołem Service Desku.
Szukamy DOBREGO DUCHA, który zadba o wsparcie rozwoju członków zespołu!
Do głównych zadań należą:
- Zapewnienie, że serwis i wsparcie dla globalnych użytkowników są pełnione według najwyższych standardów – głownie w zakresie IT helpdesk, zarządzanie użytkownikami, zarządzanie stacjami roboczymi, deploymentu systemów,
- Odpowiedzialność za poziom KPI i performance zespołu,
- Prace nad "ulepszaniem" istniejących procesów,
- Pomoc zespołowi w rozwiązywaniu najbardziej złożonych problemów,
- Mentoring i szkolenie młodszych specjalistów,
- Dbanie o dobrą atmosferę w zespole.
Dla tego właśnie Klienta poszukuję profesjonalnego Service Desk Managera, który będzie pracował w zespole należącym do globalnego IT Service Delivery Centre zlokalizowanego w Warszawie.
Manager weźmie odpowiedzialność za zarządzanie zespołem Service Desku.
Szukamy DOBREGO DUCHA, który zadba o wsparcie rozwoju członków zespołu!
Do głównych zadań należą:
- Zapewnienie, że serwis i wsparcie dla globalnych użytkowników są pełnione według najwyższych standardów – głownie w zakresie IT helpdesk, zarządzanie użytkownikami, zarządzanie stacjami roboczymi, deploymentu systemów,
- Odpowiedzialność za poziom KPI i performance zespołu,
- Prace nad "ulepszaniem" istniejących procesów,
- Pomoc zespołowi w rozwiązywaniu najbardziej złożonych problemów,
- Mentoring i szkolenie młodszych specjalistów,
- Dbanie o dobrą atmosferę w zespole.
Requirements:
- 1-5 lat doświadczenia w roli Managera/Team Leadera/Technical Leadera,
- Doświadczenia w obszarze IT, najchętniej w obszasze Service Desk,
- Biegłe posługiwanie się językiem angielskim jest obowiązkowe (dodatkowa znajomość języka duńskiego będzie plusem, ale nie jest wymogiem),
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
- Pozytywne nastawienie, umiejętność motywowania i drive'owania procesów,
- Umiejętności analityczne oraz szybkiego podejmowania decyzji,
- Proaktywność, umiejętność rozwiązywania problemów, ale również ich unikania poprzez nastawienie na bycie “always one step ahead”,
- Otwartość na zagraniczne wyjazdy w ramach szkoleń i większych projektów,
- Głowa pełna pomysłów i gotowość do wprowadzania ich w życie,
- Dynamizm i dobry humor!
- Zorientowanie na zespół i ludzi!
- Doświadczenia w obszarze IT, najchętniej w obszasze Service Desk,
- Biegłe posługiwanie się językiem angielskim jest obowiązkowe (dodatkowa znajomość języka duńskiego będzie plusem, ale nie jest wymogiem),
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
- Pozytywne nastawienie, umiejętność motywowania i drive'owania procesów,
- Umiejętności analityczne oraz szybkiego podejmowania decyzji,
- Proaktywność, umiejętność rozwiązywania problemów, ale również ich unikania poprzez nastawienie na bycie “always one step ahead”,
- Otwartość na zagraniczne wyjazdy w ramach szkoleń i większych projektów,
- Głowa pełna pomysłów i gotowość do wprowadzania ich w życie,
- Dynamizm i dobry humor!
- Zorientowanie na zespół i ludzi!
Benefits:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Możliwość pracy z kompleksową infrastrukturą w kontekście globalnym oraz z produktami typu enterprise,
- Możliwość rozwijania swoich umiejętności managerskich w przyjaznej firmie,
- Umowa o pracę,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie,
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV w języku ANGIELSKIM wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Możliwość pracy z kompleksową infrastrukturą w kontekście globalnym oraz z produktami typu enterprise,
- Możliwość rozwijania swoich umiejętności managerskich w przyjaznej firmie,
- Umowa o pracę,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie,
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV w języku ANGIELSKIM wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".