specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie key visuali do działań komunikacyjnych marki Medicover; Projektowanie materiałów marketingowych online (LP, mailingi, banery) Projektowanie materiałów marketingowych offline (m.in ulotki, katalogi, plakaty) Tworzenie spójnych...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
16 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie key visuali do działań komunikacyjnych marki Medicover; Projektowanie materiałów marketingowych online (LP, mailingi, banery) Projektowanie materiałów marketingowych offline (m.in ulotki, katalogi, plakaty) Tworzenie spójnych...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
16 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...