Firma RENA Polska Sp. z o.o. - świadcząca kompleksowe usługi w zakresie mechanicznej obróbki tworzyw sztucznych i montażu urządzeń, specjalizująca się w produkcji elementów toczonych i frezowanych oraz zbiorników, a także montażu kompletnych zespołów i podzespołów z tworzyw sztucznych. Naszym Klientom oferujemy dodatkowo konstrukcję, zakupy oraz usługi logistyczne.
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Rekrutacja pracowników
- Planowanie i organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
- Sporządzanie zakresów obowiązków dla Pracowników oraz planów wdrożeń
- Sporządzanie, wystawianie i administrowanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (firmy leasingu pracowniczego, biuro rachunkowe itp.)
- Przygotowanie dokumentów do naliczania płac
- Kontakt z pracownikami w sprawach personalnych
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy
- Dobra znajomość kodeksu prawa
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS-Office
- Zdolności interpersonalne, siła przebicia
- Umiejętność pracy w zespole, elastyczność, zaangażowanie
Poznaj
RENA Polska Sp. z o.o.
RENA Polska jest firmą produkcyjną, będącą częścią grupy RENA – jednego z największych dostawców technologii i urządzeń do obróbki chemicznej. W naszym zakładzie produkcyjnym w Wykrotach zajmujemy się wytwarzaniem zaawansowanych elementów z tworzyw sztucznych do produkcji urządzeń technicznych. Nasz sukces opiera się na sprawdzonej jakości oraz innowacyjności.