- Ogłoszenie nr: 174009
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 października 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw do spraw obsługi kadrowej pracowników Policji
- w Wydziale Wspomagającym KMP w Nowym Sączu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
ul. A. Grottgera 50
33-300 Nowy Sącz
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Sącz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy i przygotowywanie decyzji w tym zakresie w celu usankcjonowania określonego stanu formalno – prawnego oraz przekazywanie tych dokumentów pracownikom i odpowiednim komórkom KWP w Krakowie i KMP w Nowym Sączu
- ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach w celu przekazania komórkom finansowym informacji na temat wysokości należnych świadczeń
- organizacja, przeprowadzanie i koordynacja naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej oraz służby przygotowawczej w służbie cywilnej w KMP w Nowym Sączu zgodnie z ustawą o służbie cywilnej
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
•praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
•zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
•praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę,
•praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
•wymuszona pozycja ciała,
•stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych.
•stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji
w Nowym Sączu przy ul. A. Grottgera 50,
•budynek wyposażony w windę osobowa, klatkę schodową o szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm,
•drzwi do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
•budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
•sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadrową pracowników
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętności redakcyjne, komunikatywność,
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów word, excel.
- poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- wykształcenie wyższe
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów