- Ogłoszenie nr: 165977
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 stycznia 2015 r.
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor wojewódzki
- w Oddziale Katastru Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 31-156 Kraków
ul. Basztowa 22
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie postępowań administracyjnych II instancji, w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień z zakresu ewidencji gruntów i budynków, celem rozpatrzenia odwołań i zażaleń oraz wydania zgodnych z przepisami prawa orzeczeń.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie stanowisk i wyjaśnień w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków, wymagających fachowej oceny oraz wnikliwej analizy dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, często powstałej kilkadziesiąt lat temu.
- Uczestniczenie w opiniowaniu projektów modernizacji operatów ewidencji gruntów i budynków przedkładanych do uzgodnienia przez starostów, celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
- Sporządzanie, w związku ze skargami na decyzje, uzasadnienia stanowisk Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego przedstawionych w zaskarżonych decyzjach oraz kompletowanie akt spraw, w celu przekazania ich do Oddziału Obsługi Prawnej Urzędu Wydziału Prawnego i Nadzoru Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w oparciu o nieczytelne, archiwalne dokumenty geodezyjne i kartograficzne.
Stres związany z częstą obsługą tzw. trudnych klientów zewnętrznych – obywatele, geodeci.
Pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higienicznosanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji- potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- specjalistyczne uprawnienia zawodowe (określone w ustawie prawo geodezyjne i kartograficzne) do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczanie i podziały Nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych- potwierdzone kserokopiami uprawnień,
- znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, standardów technicznych,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej,
- znajomość programów geodezyjnych wykorzystywanych przy wykonywaniu prac geodezyjnych,
- umiejętność pracy na komputerze.
- roczny staż pracy w administracji publicznej,
- specjalistyczne uprawnienia zawodowe (określone w ustawie prawo geodezyjne i kartograficzne) do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
- umiejętność argumentowania,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność i umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów