Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Marketingu (Marketing Manager) Warszawa
Trade & Brand Marketing Manager (Pet food, new brand)

Trade & Brand Marketing Manager (Pet food, new brand)

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3315 dni temu
Trade & Brand Marketing Manager (Pet food, new brand)
Warszawa
Trade & Brand Marketing Manager (Pet food, new brand)
Warszawa
Nr Ref.: 1056476

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Sales& Marketing General dla międzynarodowej Firmy z sektora dóbr konsumpcyjnych, która przejęła dystrybucję marki premium karmy dla psów i kotów poszukuje obecnie osoby na stanowisko Trade & Brand Marketing Manager’a.

W początkowej fazie, zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kompleksową analizę sytuacji na rynku w segmencie karmy dla zwierząt, wyznaczenie aktualnego miejsca, jakie zajmuje marka na tle konkurencji oraz zaprojektowanie strategii rozwoju marki na rynku polskim o rynkach Europy Południowo-Wschodniej.

Trade & Brand Marketing Manager odpowiedzialny będzie za zarządzani budżetem przeznaczonym na wsparcie aktywności w poszczególnych kanałach, wypracowanie i implementację wsparcia handlowego dla 3 kanałów sprzedaży: tradycyjnego, specjalistycznego, e-commerca, przygotowanie aktywności dla poszczególnych klientów (mechanizmy, poziom wsparcia, implementacja, ewaluacja aktywności, wypracowanie rekomendacji na przyszłość). Co więcej, zatrudniona osoba współpracując ściśle z centralą w Londynie zajmie się koordynacją projektów wprowadzania nowych produktów na rynek, udziału Firmy w wystawach psów rasowych itp.. Trade & Brand Marketing Manager zaakceptuje pełną odpowiedzialność za sferę komunikacji marki na podległych rynkach (przy współpracy z lokalnymi oddziałami Firmy).

Idealny kandydat powinien posiadać przynajmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu kategorią produktów brandowych (rozwój strategii wraz z jej implementacją, zarządzanie P&Lem). Osobę, której poszukujemy powinna cechować pasja do tematu.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl