Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TW/15/05
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń wewnątrz organizacji
- Merytoryczne opracowanie materiałów szkoleniowych oraz skryptów
- Identyfikowanie potrzeb rozwojowych pracowników w odniesieniu do celów biznesowych firmy
- Tworzenie programów rozwojowych dla obecnego zespołu Doradców i Liderów
- Diagnoza potrzeb szkoleniowych oraz monitoring ich efektów
- Wsparcie pracowników ukierunkowane na rozwój kompetencji zawodowych
- Wspieranie Działu Operacyjnego w realizacji kluczowych wskaźników efektywności
- Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów
- Doświadczenie w pracy na stanowisku trenera w call center
- Praktyka w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń oraz warsztatów kompetencji sprzedażowych
- Doświadczenie w prowadzeniu coachingów indywidualnych i grupowych
- Znajomość nowoczesnych metod szkoleniowych
- Dobra znajomość MS Office
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Doskonała organizacja czasu pracy
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i w piśmie
- Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Umowę o pracę
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy