Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
pracownik fizyczny / asystent umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
pracownik fizyczny / asystent umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
Zastępca Dyrektora Działu Obsługi Klienta
Warszawa
Nr Ref.: 1055363
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, lidera w sprzedaży urządzeń z branży Consumer Electronics, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Zastępcy Dyrektora Działu Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie działem obsługi klienta w kontekście obsługi posprzedażowej – zarządzanie procesem reklamacji, tworzenie procedur wewnętrznych, jakościową analizę procesów reklamacyjnych. Zastępca Dyrektora Działu Obsługi Klienta odpowiadać będzie ponadto za kontakty z serwisami, ścisłą współpracę z działem logistyki oraz realizację celów KPI.
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży Retail, z doskonale rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi. Poszukujemy osób zorientowanych na wynik, proaktywnych, samodzielnych, posiadających doświadczenie w zarządzaniu działami obsługi posprzedażowej, o wysokich kompetencjach managerskich.
Oferujemy stabilne zatrudnienie w dużej organizacji, możliwości rozwoju pionowego i dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji biznesowych.
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
pracownik fizyczny / asystent umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
pracownik fizyczny / asystent umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).