Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Specjalista w Dziale ds. Postępowań Administracyjnych w Departamencie Zakwaterowania

    Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 godz.
    Główne obowiązki: realizacja uprawnień mieszkaniowych żołnierzy oraz innych osób niebędących żołnierzami, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych żołnierzy zawodowych, wynikających z ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych - Biuro Rektorskie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Przygotowywanie korespondencji i dokumentów zgodnie z potrzebami Biura Rektorskiego; Redagowanie pism, przygotowywanie pism wychodzących; Obsługa połączeń telefonicznych, e-maili; Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów Biura Rektorskiego; Przyjmowanie...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Administracji Publicznej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Opole    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Sandomierz Specjalista ds. Administracyjnych Sandomierz
Zastępca kierownika oddziału w Zarzadzie Zlewni Wisły sandomierskiej

Zastępca kierownika oddziału w Zarzadzie Zlewni Wisły sandomierskiej

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Sandomierz
praca stacjonarna
3226 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 170794
  • Data ukazania się ogłoszenia: 30 czerwca 2015 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

  • Dyrektor Regionalnego Zarządu
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • zastępca kierownika oddziału
  • do spraw Zarządu Zlewni Wisły sandomierskiej
  • w Zarzadzie Zlewni Wisły sandomierskiej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków

Miejsce wykonywania pracy:

  • Sandomierz
  • ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą Zarządu Zlewni; reprezentowanie i składanie oświadczeń dotyczących działalności Zarządu Zlewni w okresach nieobecności Kierownika Zarządu Zlewni Wisły sandomierskiej - w ramach przydzielonych uprawnień.
  • Prowadzenie stałego monitoringu w zakresie realizowanych dochodów i wydatków budżetowych w Zarządzie Zlewni Wisły sandomierskiej, na zasadach określonych ustawą o finansach publicznych oraz zgodnie uregulowaniami wewnętrznymi.
  • Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad stanem technicznym administrowanych rzek i potoków, obiektów hydrotechnicznych i urządzeń wodnych oraz śródlądowych dróg wodnych - zgodnie z ustawami prawo budowlane i prawo wodne.
  • Udział w realizacji spraw związanych z ochroną przeciwpowodziową i usuwaniem skutków powodzi, organizowanie i prowadzenie obserwacji i analiz zjawisk hydrologicznych.
  • Współudział w uzgadnianiu i opiniowaniu dla potrzeb właściwych komórek spraw dot. studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, stref ochronnych, źródeł, ujęć wód , podziemnych obszarów ochronnych, zbiorników wodnych, pozwoleń wodnoprawnych na powszechne i szczególne korzystanie z wód itp. udział w rozprawach wodno
  • Współpraca w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem i realizacją planów finansowych zgodnie z zasadą racjonalnego gospodarowania i rachunku ekonomicznego, w tym z realizacją umów finansowanych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, wojewódzkie fundusze ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz ze środków europejskich.
  • Nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektu hydrotechnicznego
  • Sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz koordynowanie pracy inspektorów nadzoru inwestorskiego w Zarządzie Zlewni nad realizacją przedmiotów zawartych umów - zgodnie z prawem budowlanym i w ramach regulaminu organizacyjnego RZGW.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Częste wyjazdy służbowe, praca w terenie w obrębie koryt rzek i potoków, zbiorników zaporowych. Praca w różnych warunkach atmosferycznych (całoroczna).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Obiekt w Sandomierzu, ul. Długosza 4a. Budynek nie został wyposażony w udogodnienia
    w postaci wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi jest w odpowiednich wymiarach. Toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat stażu pracy w obszarze związanym z gospodarką wodną w tym minimum - 3 lata pracy na stanowiskach kierowniczych.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy: prawo wodne, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, prawo ochrony środowiska, o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie oraz ocenach oddziaływania na środowisko, o dostępie do informacji publicznej, o służbie cywilnej oraz o pracownikach urzędów państwowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość problematyki z zakresu utrzymania i eksploatacji urządzeń wodnych,
    • znajomość problematyki z zakresu ochrony przeciwpowodziowej, gospodarowania wodami oraz zarządzania majątkiem Skarbu Państwa,
    • umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania personelem
    • samodzielność i inicjatywa
    • odporność na stres
wymagania dodatkowe
  • uprawnienia budowlane w specjalności budowli hydrotechnicznych

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Specjalista w Dziale ds. Postępowań Administracyjnych w Departamencie Zakwaterowania

    Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 godz.
    Główne obowiązki: realizacja uprawnień mieszkaniowych żołnierzy oraz innych osób niebędących żołnierzami, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych żołnierzy zawodowych, wynikających z ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych - Biuro Rektorskie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Przygotowywanie korespondencji i dokumentów zgodnie z potrzebami Biura Rektorskiego; Redagowanie pism, przygotowywanie pism wychodzących; Obsługa połączeń telefonicznych, e-maili; Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów Biura Rektorskiego; Przyjmowanie...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Administracji Publicznej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Opole    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...