specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
Główne zadania Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy; Opracowanie rozwiązań produktowych dla...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Export Manager
Praca Stała
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: MDE/002/KK
Zadania:
Pozyskiwanie nowych Klientów
Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji handlowych
Prowadzenie negocjacji handlowych
Realizowanie celów sprzedażowych
Przygotowywanie ofert handlowych, umów i raportów sprzedażowych
Zagraniczne podróże służbowe
Obsługa Klienta zagranicznego
Wymagania:
Doświadczenie w pracy w eksporcie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziana znajomość drugiego języka obcego (j. niemiecki lub j. rosyjski)
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
Główne zadania Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy; Opracowanie rozwiązań produktowych dla...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....