Export Manager
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Export Manager

Poznaj pracodawcę

Poznaj stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy

Przedstawiciel handlowy to osoba, która odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów dla firmy. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: realizacja planów sprzedaży, doradztwo techniczne, dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi klienta, sporządzanie bieżących raportów sprzedaży oraz prowadzenie działań marketingowych i dbanie o dobry wizerunek firmy. ...


czytaj więcej: Przedstawiciel Handlowy

Praca Przedstawiciel Handlowy

Export Manager - Ogłoszenie archiwalne

Praca Fibar Group S.A. / Logistyka / Dystrybucja / Sprzedaż / Obsługa klienta / wielkopolskie / Poznań

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Przedstawiciel Handlowy Hays Poland wielkopolskie

Przedstawiciel handlowy Trans-Kop wielkopolskie

Reprezentant Handlowy Klient portalu Praca.pl wielkopolskie

Przedstawiciel Handlowy Pamapol S.A. wielkopolskie

Przedstawiciel Handlowy - kanał tradycyjny Grafton Recruitment wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Jesteśmy pasjonatami, marzycielami, szaleńcami, którzy stworzyli zaledwie kilka lat temu inteligentny, bezprzewodowy system automatyki budynkowej FIBARO - tworząc jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży Smart Home na świecie.

Jeśli chcesz być twórcą jutra, a nie naśladowcą, rozumiesz świat nowoczesnych technologii lub po prostu masz pomysł jak realizować swoje pasje w pracy - dołącz do nas!


Export Manager
Miejsce pracy: Poznań


Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • realizowanie polityki handlowej firmy,
  • prezentacja i promocja firmy na rynkach międzynarodowych,
  • budowanie i utrzymywanie doskonałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
  • realizacja celów sprzedażowych oraz podejmowanie działań wpływających na wzrost sprzedaży,
  • planowanie oraz branie udziału w międzynarodowych targach branżowych.

Czego oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,
  • min. 2-letniego doświadczenia we współpracy z klientami zagranicznymi,
  • zdolności szybkiego uczenia się, odporności na stres i gotowości do częstych podróży służbowych,
  • dobrej organizacji pracy, samodzielności oraz kreatywności i dynamiki w działaniu,
  • wysokich kompetencji interpersonalnych, sprzedażowych oraz negocjacyjnych,
  • umiejętności organizowania własnej pracy,
  • samodzielności i aktywnego podejścia do powierzonych zadań,
  • wysokiej kultury osobistej, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywności i dynamizmu w działaniu.

Co oferujemy:

  • udział w rewolucji Internet Of Things,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet medyczny, ubezpieczenie,
  • prezent w przypadku ślubu lub narodzin potomstwa,
  • pracę w niebanalnym, pełnym pasji zespole - niekorporacyjną atmosferę.