Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- odpowiedzialność za przygotowywanie planów finansowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych) dla 4 krajów,
- przygotowywanie rocznego budżetu, forecastu oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
- dostarczanie informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych, analizowanie informacji, współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,
- analiza okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy,
- zapewnienie skutecznej i terminowej koordynacji działań w zakresie finansów,
- nadzorowanie i rozwój podległego zespołu.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),
- 5 - 7 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w obszarze analiz finansowych i budżetowania oraz we wdrażaniu ich standardów, zwłaszcza wspierających procesy biznesowe,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- uzyskane lub w trakcie zdobywania kwalifikacji w obszarze finansów (ACCA, CIMA)
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia,
- wysoki poziom zdolności przywódczych i predyspozycji interpersonalnych,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- zdolność planowania i organizowania pracy własnej i podległych pracowników,
- elastyczność w działaniu i zdolność pracy w warunkach stresu,
- gotowość do podróżowania w celach biznesowych.
- pracę w stabilnej i systematycznie rozwijającej się firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku,
- możliwość współpracy na płaszczyźnie międzynarodowej,
- dyskrecję w procesie rekrutacyjnym,
- atrakcyjne warunki współpracy uzależnione od posiadanych kwalifikacji zawodowych.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.