Najnowsze oferty pracy

  • Finance Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    1 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   lubuskie    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Manager

Hays Poland
Wrocław
praca stacjonarna
2827 dni temu
Finance Manager
Wrocław
Finance Manager
Wrocław
Nr Ref.: 1077554

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Your new company
Is the Wroclaw based SSC of a Fortune 500 technology leader.

Your new role
This role will serve as the key financial liaison to support Regional, Business and Country Controllers and finance business partners and the broader Finance function. This position will also be responsible for leading and coordinating the activities of the business planning team members, including budgeting, forecasting and detailed financial analysis. The activities include monitoring, tracking and analyzing performance against plans and providing analysis and commentary for senior management decision support. The Manager will be expected to foster strong collaborative relationships with stakeholders as well as best practice sharing across the global partner teams and will ensure adherence to the global end-to-end planning process and technology design. You will also identify risks and opportunities and provide recommendations for corrective actions.
Key responsibilities:
Process Integrator
- Expand the team capabilities on end to end finance planning process in Europe in partnership with global organization and processes teams
- Ensures local application and user adoption of the standard Global Design, the work processes and master data.
- Actively participates in process forums with Global Process Owners and Business Process Management
Leadership and talent development
- Oversees planning, budgeting, forecasting and financial analysis activities for a 10-15 member team with a pan European responsibility
- Responsible for hiring, training and mentoring the regional team based in Wroclaw, including the ability to attract and retain high caliber associates
- Accountable to strengthen the overall financial acumen of the team
- Drives continuous improvement and best practice sharing Regional Business partnership
- Prepare, update service level agreements with internal customers and tracks adherence to service level agreements with Finance Leaders and Finance Business Partners
- Ensures that Region and Business needs are recognized, aptly prioritised, and supported
- Ensure the accuracy of monthly reporting, quarterly projections, and annual budgets.
- Builds a strong analytics framework, looks for new ways to analyse the business and drive productivity

What you'll need to succeed
We expect a Degree in Finance/Accounting, a minimum of 8 years of relevant experience with a focus on planning, budgeting, financial analysis, and reporting. A minimum of 5 years of leading a large international Finance organization with multi country responsibility required. Strong knowledge of accounting policies and procedures including European and US GAAP standards expected. Experience developing and implementing multi-segment business plans and advanced forecasting and modeling abilities and expert level of understanding of planning tools. Should be adept with advanced reporting solutions with good understanding of SAP BPC and QlikView would be appreciated. Very good English and business communication skills are critical success factors.

What you'll get in return
A unique opportunity to create structures and be responsible for the success of the SSC. You will be able to put your experience and knowledge in motion and develop the business and the people. Stable working conditions with competitive salary and a benefits package go without saying.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Finance Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    1 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   lubuskie    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...