Financial Controller
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Financial Controller

Poznaj stanowisko:
Kontroler Finansowy

Kontroler finansowy jest osobą o szerokim zakresie obowiązków. Należą do nich przede wszystkim nadzorowanie i kontrolowanie działań księgowości, weryfikowanie sprawozdań finansowych pod kątem zawartych w nich informacji i ich zgodnością z obowiązującym prawem i regulacjami wewnętrznymi, co tyczy się także wszelkiej dokumentacji różnego rodzaju, obecnej w firmie lub instytucji. Kontroler finansowy zajmuje się także ...


czytaj więcej: Kontroler Finansowy

Praca Kontroler Finansowy

Financial Controller - Ogłoszenie archiwalne

Praca Hays Poland / Finanse / Bankowość / Księgowość / Audyt / Podatki / małopolskie / Kraków

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Internal Controls and Process Improvements Analyst Advisory Group TEST Human Resources małopolskie

Financial Controller Sappi Europe (Polska) Sp. z o.o. małopolskie

Financial Controller Hays Poland małopolskie

Financial Controller French Speaker Capgemini Polska Sp. z o.o. małopolskie

Financial Controller with German Advisory Group TEST Human Resources małopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Financial Controller
Kraków
Financial Controller
Kraków
Nr Ref.: 1060110
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
For our Client, new launched international company based in Krakow, we are currently looking for experienced Candidate for the position Financial Controller.

On this position you become a member of an international team. In these challenging role in a dynamic and high-performance environment you will be responsible for preparing internal, accounting related reports to management. The scope of responsibilities will include conducting financial modelling and scenario analysis to support project management business cases and capital forecasting, analyzing variances and exploring potential issues as well as reviewing and providing performance management information for project portfolios. Additionally, the successful Candidate will own the production of capital cash forecasting information, highlighting trends and tracking performance.

Ideal Candidate should demonstrate over 2 years relevant experience in a management reporting analysis role in an international company, as well as excellent analytical and lateral thinking skills. Strong interpersonal and communication skills, problem solving skills and resilience to resolve issues are essential to be successful on this position. Fluency in English is a must. Project accounting experience will be an advantage.

Our Client offers a full time job in a fast growing company with stable employment conditions, development opportunities, competitive benefits package as well as a great working atmosphere in a fast-moving and changeable environment.

Sounds interesting? Do not hesitate, send us your CV in English and develop your career within start-up organization.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  ustaw powiadomienia  RSS