Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
17 godz.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Rekrutacja: zdalna. Model pracy: hybrydowy (możliwość pracy zdalnej). Zakres zadań: Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury (ex. manage and plan cash flows and prepare cash flow forecasts, prepare reports on the company's cash flow, analyzing transactions in foreign currencies and taking measures to hedge, calculation, control and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
Financial Reporting Specialist
Poznań
Nr Ref.: 1065830
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
On behalf of our Client, an American company with SSC located in Poznań, we are currently seeking Financial Reporting Specialist.
In this role you will be responsible for updating and preparing financial related presentations and reports, gathering data from international departments and cooperation with internal and external Clients.
We are looking for ambitious and motivated individuals who would like to gain professional experience in an international organization in financial related area (capital market). The successful Candidates should speak fluent English, have first work experience in financial area and/or equivalent educational background. Very good knowledge of PowerPoint and Excel is a must.
We expect strong analytical, organizational and interpersonal skills. Experience in customer service will be an asset.
Our Client offers opportunity to work in professional, international and friendly environment with high standards of work and job contract for about 6 months.
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
17 godz.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Rekrutacja: zdalna. Model pracy: hybrydowy (możliwość pracy zdalnej). Zakres zadań: Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury (ex. manage and plan cash flows and prepare cash flow forecasts, prepare reports on the company's cash flow, analyzing transactions in foreign currencies and taking measures to hedge, calculation, control and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;