Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: GKCA/2014/8/303
- Prowadzenie pełnej księgowości firmy produkcyjnej zgodnie z ustawą o rachunkowości.
- Budowanie i zarządzanie zespołem.
- Nadzorowanie ewidencji dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym.
- Wsparcie Zarządu w zakresie rozwiązań podatkowych.
- Terminowa realizacja zadań.
- Kontrola operacji finansowych i gospodarczych.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań GUS.
- Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych.
- Koordynowanie przepływu środków finansowych.
- Kontakty z instytucjami finansowymi
- Co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w działach księgowych/finansowych w tym 2-letniego doświadczenia na stanowisku głównego księgowego, zarządzającego kilkuosobowym zespołem.
- Doświadczenia pracy w firmie produkcyjnej, prowadzącej działalność biznesową w całej Europie jak i w krajach poza Unią.
- Wykształcenia wyższego kierunkowego.
- Biegłej znajomości prawa podatkowego oraz bilansowego.
- Doświadczenia we wdrażaniu i merytorycznej administracji systemów finansowo-księgowych.
- Umiejętności prowadzenia rozliczeń z Urzędami Skarbowymi (VAT, CIT itp.).
- Umiejętności sporządzania okresowych sprawozdań finansowych.
- Umiejętności samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów księgowych i podatkowych.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie dobrej komunikacji – anglojęzyczny przełożony.
- Umiejętności analitycznego myślenia i syntezy danych.
- Umiejętności wyszukiwania informacji i pro aktywnej postawy.
- Otwartości na wdrażanie zmian i inicjowanie.
- Samodzielności oraz doskonałych zdolności planowania i organizacji własnej pracy, a także podległego zespołu.
- Rzetelności w działaniu i uczciwości w kontaktach z klientami i pracownikami
- Stabilne warunki zatrudnienia w organizacji o kapitale zagranicznym.
- Możliwości realizacji ambitnych zadań i rozwoju zawodowego.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku polskim oraz angielskim.