- Ogłoszenie nr: 180592
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 kwietnia 2016 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny księgowy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
ul. Piłsudskiego 1
19-300 Ełk
Miejsce wykonywania pracy:
- Ełk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Komendy Powiatowej.
- Analiza dochodów i wydatków w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Komendy Powiatowej.
- Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
- Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
- Planowanie budżetu Komendy Powiatowej.
- Kontrola wydatkowania środków publicznych.
- Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej.
- Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 –15.30, praca w siedzibie Komendy Powiatowej.
Wyjazdy służbowe i szkolenia.
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka,
oświetlenie sztuczne i naturalne.
praca na drugim piętrze,
przed budynkiem brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych
- znajomość przepisów związanych z działalnością jednostek budżetowych
- znajomość programów finansowo-księgowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- obywatelstwo polskie
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej.
- Dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów