- Ogłoszenie nr: 162593
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 sierpnia 2014 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw ewidencji majątku
- w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie ewidencji składników majątku KPRM, ksiąg inwentarzowych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji depozytów i przedmiotów zabytkowych będących w posiadaniu KPRM.
- Udział w dokonywaniu odbioru dostaw mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego oraz bieżące nadawanie im numerów inwentarzowych (indeksowanie).
- Księgowanie przychodów i rozchodów składników majątkowych na podstawie dokumentów.
- Sporządzanie sprawozdań o stanie i ruchu środków trwałych KPRM.
- Uzgadnianie stanu ewidencyjnego majątku trwałego.
- Udział w pracach komisji likwidacyjnej oraz w innych komisjach związanych z zagospodarowaniem zbędnych i zużytych składników majątkowych.
- Rozliczanie inwentaryzacji i sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik ok. 70% czasu pracy poświęca na wykonywanie czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Ok. 30% czasu zajmują mu czynności o charakterze dynamicznym związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera, prowadzenie rozmów, uczestnictwo w spotkaniach.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Inne
Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble oraz sprzęt biurowy. Pomieszczenia biurowe wyposażone są w szafy aktowe.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu ewidencji składników majątkowych
- znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych w zakresie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie, inwentaryzacji, ustalania metod amortyzacji i jej naliczania
- znajomość: rachunkowości budżetowej oraz rozporządzenia RM w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe
- znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw oraz innych przepisów prawa obowiązujących w sektorze finansów publicznych w zakresie ewidencji i gospodarowania mieniem Skarbu Państwa
- wysoka kultura osobista
- rzetelność, kreatywność, staranność
- umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu
- ukończone studia podyplomowe z rachunkowości
- powyżej 3 lat doświadczenia w prowadzeniu rachunkowości
- znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość uregulowań prawnych z zakresu służby cywilnej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych
- znajomość uregulowań prawnych z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość podstaw aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook, PowerPoint)
- zdolność myślenia analitycznego oraz umiejętność dokonywania syntezy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów