- Ogłoszenie nr: 161763
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 lipca 2014 r.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz jej integracji z innymi rejestrami
- w Wydziale Katastru Nieruchomości Departamentu Informacji o Nieruchomościach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynuje zadania projektowe związane z tworzeniem ZSIN - Faza I, w szczególności w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz pozyskiwania środków finansowych na jego realizację, przygotowując na tej podstawie rozwiązania techniczne i organizacyjno-prawne dla realizacji polityki państwa w zakresie utworzenia zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach.
- Nadzoruje wykonawców zamówień związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w tym uczestniczy w odbiorach produktów w terenie, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu.
- Uzgadnia z instytucjami publicznymi warunki techniczne i organizacyjne pozyskania, weryfikacji oraz kontroli produktów w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu, w szczególności modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu dostosowania baz danych ewidencyjnych do wymagań ZSIN.
- Przygotowuje założenia analityczne, techniczne oraz wymagania funkcjonalne produktów związanych z pozyskaniem, weryfikacją i kontrolą, w tym opracowuje specyfikacje techniczne, plany kontroli/testów itp. w celu wdrożenia ich w ramach realizacji projektu.
- Koordynuje zadania oraz uczestniczy w pracach dotyczących przygotowywania projektów wniosków i dokumentacji na zamówienia publiczne na realizację zadań projektowych związanych z tworzeniem ZSIN, w szczególności weryfikuje pod względem merytorycznym dokumenty przetargowe.
- Prowadzi dokumentację techniczną projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentów.
- Przygotowuje projekty porozumień zawieranych pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a organami prowadzącymi ewidencję gruntów i budynków w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu nawiązania współpracy pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a jednostkami samorządu terytorialnego.
- Opiniuje projekty aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności zawartych w nich regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii z obowiązującymi przepisami prawa.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
Wyjazdy służbowe.
Częste kontakty z klientami zewnętrznymi.
Praca w terenie (kontrole i odbiory).
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w tym w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1).
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi.
- Bardzo dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości.
- Znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość zagadnień dotyczących projektów finansowanych ze środków UE.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2.
- Ogólna wiedza na temat zagadnień związanych z systemami teleinformatycznymi.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
- Umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów