Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista w Wydziale Katastru Nieruchomości Departamentu Informacji o Nieruchomościach

Główny specjalista w Wydziale Katastru Nieruchomości Departamentu Informacji o Nieruchomościach

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3564 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 161763
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 lipca 2014 r.

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz jej integracji z innymi rejestrami
  • w Wydziale Katastru Nieruchomości Departamentu Informacji o Nieruchomościach

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje zadania projektowe związane z tworzeniem ZSIN - Faza I, w szczególności w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz pozyskiwania środków finansowych na jego realizację, przygotowując na tej podstawie rozwiązania techniczne i organizacyjno-prawne dla realizacji polityki państwa w zakresie utworzenia zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach.
  • Nadzoruje wykonawców zamówień związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w tym uczestniczy w odbiorach produktów w terenie, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu.
  • Uzgadnia z instytucjami publicznymi warunki techniczne i organizacyjne pozyskania, weryfikacji oraz kontroli produktów w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu, w szczególności modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu dostosowania baz danych ewidencyjnych do wymagań ZSIN.
  • Przygotowuje założenia analityczne, techniczne oraz wymagania funkcjonalne produktów związanych z pozyskaniem, weryfikacją i kontrolą, w tym opracowuje specyfikacje techniczne, plany kontroli/testów itp. w celu wdrożenia ich w ramach realizacji projektu.
  • Koordynuje zadania oraz uczestniczy w pracach dotyczących przygotowywania projektów wniosków i dokumentacji na zamówienia publiczne na realizację zadań projektowych związanych z tworzeniem ZSIN, w szczególności weryfikuje pod względem merytorycznym dokumenty przetargowe.
  • Prowadzi dokumentację techniczną projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentów.
  • Przygotowuje projekty porozumień zawieranych pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a organami prowadzącymi ewidencję gruntów i budynków w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu nawiązania współpracy pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a jednostkami samorządu terytorialnego.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności zawartych w nich regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii z obowiązującymi przepisami prawa.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
    Wyjazdy służbowe.
    Częste kontakty z klientami zewnętrznymi.
    Praca w terenie (kontrole i odbiory).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
    Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
    Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
    Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w tym w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1).
    • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi.
    • Bardzo dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości.
    • Znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
    • Znajomość zagadnień dotyczących projektów finansowanych ze środków UE.
    • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
wymagania dodatkowe
  • Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2.
  • Ogólna wiedza na temat zagadnień związanych z systemami teleinformatycznymi.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów