Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista

Główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2303 dni temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20196

Warunki pracy

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Elastyczne godziny pracy;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań w zakresie właściwości Ministra Cyfryzacji, dotyczących zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i ochrony infrastruktury krytycznej, w szczególności dotyczących współpracy z właściwymi podmiotami administracji publicznej w tym zakresie;
  • prowadzenie, w zakresie właściwości Ministra, spraw związanych z tworzeniem i aktualizowaniem Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego, Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego, a także Narodowego Planu Ochrony Infrastruktury Krytycznej;
  • opracowywanie Planu zarządzania kryzysowego Ministra Cyfryzacji;
  • przygotowywanie analiz, opinii, wniosków, propozycji rozwiązań systemowych oraz innych niezbędnych dokumentów na potrzeby Kierownictwa resortu i Zespołu Zarządzania Kryzysowego MC w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i ochrony infrastruktury krytycznej. Realizacja zadań związanych z obsługą Zespołu Zarzadzania Kryzysowego MC;
  • analiza i opiniowanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów dotyczących zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i ochrony infrastruktury krytycznej;
  • udział w planowaniu, organizowaniu i przeprowadzaniu ćwiczeń międzynarodowych i krajowych dotyczących problematyki zarządzania kryzysowego i planowania cywilnego;
  • opiniowanie oraz uzgadnianie planów działań przedsiębiorców telekomunikacyjnych w celu realizacji zadania wynikającego z ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;
  • udział w opracowywaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych z zakresu zarządzania kryzysowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie o profilu administracja lub zarządzanie i organizacja
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania kryzysowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym wraz z aktami wykonawczymi;
  • znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej;
  • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej;
  • znajomość ustawy o stanie wyjątkowym;
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji;
  • wiedza z zakresu funkcjonowania UE i NATO;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, „NATO Confidencial” i „Confidencial UE” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych