specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: rozwój portfela klientów, pozyskiwanie nowych klientów na terenie Niemiec, prezentowanie oferty sprzedaży, nawiązywanie współpracy i finalizowanie sprzedaży, współpraca z klientem - zdalny i bezpośredni kontakt, koordynowanie organizacji sprzedaży do klienta.
This is a full-time hybrid role for an Executive Sales Representative of Ultrasound/Radiology or PMLS products at MedUS Medical, located in Poland. The Executive Sales Representative will be responsible for managing a portfolio of medical equipment products, generating new business, and achieving...
kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie i opieka nad grupami klientów w powierzonym regionie, Realizowanie planów sprzedaży, w tym w poszczególnych kategoriach produktowych, Raportowanie wyników zgodnie z przyjętymi standardami, Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, Podstawowe doradztwo...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; podtrzymywanie i pielęgnowanie istniejących relacji biznesowych; wymagane wyjazdy do klienta; przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji handlowej; analiza rynku i gromadzenie informacji branżowych; prowadzenie korespondencji handlowej;...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi Klientami firmy; przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
Handlowiec Wewnętrzny (ze znajomością języka skandynawskiego)
Handlowiec Wewnętrzny (ze znajomością języka skandynawskiego)
Horyzont Doradztwo Personalne
Szczecin
praca stacjonarna
4122 dni temu
Naszym Klientem jest zagraniczna firma, producent wyrobów dla branży budowlanej na rynek polskii zagraniczny.
Handlowiec Wewnętrzny (ze znajomością języka skandynawskiego)
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: 2585/13/PR
Zadania:
całościowy nadzór nad realizacją zleceń klientów skandynawskich zgodnie z ustaleniami,
współpraca z działem przygotowania produkcji dotycząca kalkulacji cenowych zleceń, jakości, terminów realizacji,
stały kontakt telefoniczny i mailowy z klientami celem przekazywania bieżących informacji do momentu wysyłki wyrobów gotowych,
docelowo-przejęcie zadań obsługi klientów skandynawskich celem utrzymywania długofalowej współpracy(gotowość do odbywania wizyt w siedzibach klientów za granicą).
Wymagania:
dobra znajomość jednego z języków skandynawskich: szwedzkiego, duńskiego lub norweskiego,
konieczna dobra znajomość języka angielskiego,
mile widziane wykształcenie techniczne (średnie lub wyższe),
umiejętność utrzymywania regularnych kontaktów handlowych, identyfikowania się z potrzebą klienta,
doświadczenie w koordynowaniu zadań i umiejętność opanowania wiedzy technicznej, czytania rysunku technicznego, kalkulacji cenowych
Oferujemy:
umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem,
szkolenia specjalistyczne (produktowe, branżowe),
możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym środowisku.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: rozwój portfela klientów, pozyskiwanie nowych klientów na terenie Niemiec, prezentowanie oferty sprzedaży, nawiązywanie współpracy i finalizowanie sprzedaży, współpraca z klientem - zdalny i bezpośredni kontakt, koordynowanie organizacji sprzedaży do klienta.
This is a full-time hybrid role for an Executive Sales Representative of Ultrasound/Radiology or PMLS products at MedUS Medical, located in Poland. The Executive Sales Representative will be responsible for managing a portfolio of medical equipment products, generating new business, and achieving...
kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie i opieka nad grupami klientów w powierzonym regionie, Realizowanie planów sprzedaży, w tym w poszczególnych kategoriach produktowych, Raportowanie wyników zgodnie z przyjętymi standardami, Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, Podstawowe doradztwo...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; podtrzymywanie i pielęgnowanie istniejących relacji biznesowych; wymagane wyjazdy do klienta; przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji handlowej; analiza rynku i gromadzenie informacji branżowych; prowadzenie korespondencji handlowej;...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi Klientami firmy; przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;