Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny za :
• Wsparcie użytkowników końcowych aplikacji oprogramowania serwisowego;
• prace utrzymaniowe dla aplikacji biznesowych - w tym administracja, konfiguracja, nadawanie uprawnień;
• Szkolenie i zapewnianie wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności wśród użytkowników końcowych aplikacji;
• współpraca z zespołem HelpDesk oraz działem infrastruktury przy rozwiązywaniu nadsyłanych zleceń;
• Obsługa klienta dotycząca zapytań o konfiguracje aplikacji oraz system działania oprogramowania;
• Zarządzanie zmianami i konfiguracją, śledzenie działań i funkcji wybranych aplikacji;
• Utrzymywanie wysokiego poziomu wykonywanych zadań, oraz ciągłe polepszanie swoich umiejętności.
Mile widziane:
• Dobra znajomość obsługi komputera i programu MS Office 2010;
• Praktyczna znajomość działania sieci LAN ( Komputery i drukarki);
• Znajomość AS400 (tj. Systemów z serii I) i SQL ( nie wymagane);
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
• Znajomość języka rosyjskiego lub francuskiego - mile widziane;
• Proaktywne podejście do wykonywanych zadań (warunek konieczny);
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
• Umiejętność wspierania i szkolenia współpracowników;
• Chęć podróżowania (gotowość do częstych podróży służbowych).
• Prawo jazdy.
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Umowa o pracę;
• Pakiet szkoleń wprowadzających oraz wdrożenie w zakres obowiązków pod okiem mentora;
• Pakiet benefitów - prywatna opieka medyczna, karta sportowa oraz kantyna pracownicza;
• Praca w skandynawskim środowisku oraz miła atmosfera;
• Telefon służbowy i laptop;
• Współpracę z profesjonalistami oraz możliwości rozwoju i kariery w globalnych strukturach.