CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- review and process inner client's (employees) payrolls records (current employees, new hires, terminations, leaves of absence, wage changes, transfers etc.);
- ensuring accurate processing of company’s payroll;
- recruiting competent new co-workers that will fit to the team with the required PA/PY profiles
- taking an active role in coaching and developing PA/PY staff knowledge, skills and competence
- verifying and entering data and HR-related documents;
- maintain payroll system and documentation up-to-date and accurate;
- serve as point of contact with client's payroll, accounting or human resources department;
- database administration;
- supporting HR team in everyday activities.
- fluency in English;
- at least 1 year of working experience in Personnel Administration and Payroll environment;
- analytical thinking and good organizational skills;
- very good knowledge of SAP;
- ability to work in fast-changing environment;
- interpersonal skills – communicative team player will be a great part of the department.
- opportunity to develop skills in the international organization;
- attractive salary and compensation package;
- great work atmosphere;
- possibility for further promotions and career path development.