Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
I Linia Wsparcia (Niemiecki)

I Linia Wsparcia (Niemiecki)

Devire Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
2510 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEET03616

WYNAGRODZENIE: 5500-5750 brutto

Poszukujemy pracownika dla miedzynarodowej firmy z branży IT.
Jeśli chciałbyś / chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w globalnej firmie i wykorzystywać znajomość języka niemieckiego - mamy dla Ciebie idealną pracę !

Zapraszamy do udziału w rekrutacji!

I Linia Wsparcia (Niemiecki)
Specjalista, młodszy specjalista, konsultant ds. obsługi klienta, IT, wsparcie techniczne, Customer Service Team, Specjalista ds. Wsparcia Klienta Międzynarodowego, german speaking, niemiecki, german, obsługa klienta, opiekun klienta, specjalista ds. obsługi, customer service, konsultant telefoniczny, przedstawiciel działu obsługi klienta, obsługa klienta z językiem niemieckim, konsultant infolinii, ekspert,telefoniczny doradca, specjalista ds. obsługi klienta, , Infolinia przychodząca, junior specialist, młodszy specjalista, , Pracownik Centrum Zgłoszeniowego, student, Konsultant telesprzedaży, praca z językiem niemieckim, praca dla studenta, duński, holenderski
  • biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (do komunikacji wewnętrznej w firmie)
  • znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym
  • umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • praca zmianowa poniedziałek – niedziela na trzy zmiany (06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00)
  • możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach informatycznych i biznesowych
  • pakiet benefitów: Multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie
  • rozwój w obszarze IT (objęte stanowisko jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT)
  • profesjonalne szkolenie przygotowujące do zadań (od tygodnia do 3 miesięcy)
  • przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników
  • samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT
  • współpraca z kolejnymi liniami wsparcia (inżynierowie serwisu, druga linia wsparcia)
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.