- Ogłoszenie nr: 180555
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 kwietnia 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- informatyk
- do spraw łączności i informatyki
- Komendzie Powiatowej Policji w Międzyrzeczu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1 66-300 Międzyrzecz woj. lubuskie
Miejsce wykonywania pracy:
- Międzyrzecz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemów łączności, stanowiska kierowania,
- zapewnienie prawidłowego działania systemów operacyjnych oraz aplikacji a także zapewnienie bezpieczeństwa obsługiwanych systemów informatycznych przed utratą danych,
- administrowanie systemem Opracowania Dokumentów Niejawnych, obsługa sieci LAN,
- obsługa programów, systemów policyjnych, serwisowanie urządzeń teleinformatycznych,
- powadzenie rejestru, ewidencji posiadanego w jednostce sprzętu łączności i informatyki,
- administrowanie strony internetowej KPP Międzyrzecz, projektowanie graficzne w zakresie podstawowym,
- nadzór, konserwacja urządzeń węzła teleinformatycznego,
- nadzór i konserwacja systemów kontroli dostępu, automatycznej identyfikacji kluczy, mobilnych terminali,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w pomieszczeniu i w terenie, naprawa sprzętu informatycznego w siedzibach jednostek/ komórek organizacyjnych umiejscowionych na terenie działania KPP, praca wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów, kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecedensowych, wymagająca dyspozycyjności, wyjazdy służbowe, wielozadaniowość, stres.
II piętro, budynek z windą, brak podjazdu ze względu na nisko osadzony budynek, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, wysiłek fizyczny sporadycznie do kilku kilogramów, wymuszona pozycja ciała.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o kierunku informatycznym, telekomunikacyjnym, radiotelefonicznym lub pokrewnym z przygotowaniem specjalistycznym z zakresu informatyki.
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w danym obszarze.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- praktyczna znajomość urządzeń teleinformatycznych,
- umiejętność programowania użytkowego oraz serwisowego sprzętu teleinformatycznego,
- umiejętność instalacji systemów łączności radiowej mobilnej i stacjonarnej,
- znajomość konfiguracji sieci LAN,
- znajomość systemu operacyjnego Windows,
- znajomość stosowanych rozwiązań w sieciach telekomunikacyjnych (współpraca urządzeń nadawczo-odbiorczych z nowoczesnymi systemami teletransmisyjnymi)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w charakterze administratora systemu,
- samodzielność, dyspozycyjność, operatywność,
- prawo jazdy kat. B,
- praktyczne umiejętności tworzenia grafiki komputerowej oraz posługiwania się narzędziami cyfrowej obróbki obrazu,
- poświadczenie bezpieczeństwa.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów