- Ogłoszenie nr: 152441
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 czerwca 2013 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor nadzoru budowlanego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Nadzoru Bud.
ul. Kołobrzeska 43
78-300 Świdwin
Miejsce wykonywania pracy:
- Świdwin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zakończenia budów,
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych wynikających z wydanych wcześniej decyzji administracyjnych,
- prowadzenie wymaganych rejestrów, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
- prowadzenie samochodu i rozliczanie kosztów eksploatacji,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w urzędzie oraz poza jego siedzibą podczas wyjazdów służbowych na kontrole w obrębie powiatu.
Siedziba urzędu mieści się na II p. Brak windy - dostęp tylko schodami. Toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie budowlane
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym ze stanowiskiem pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia budowlane,
- znajomość przepisów ustawy „Prawo budowlane”,
- znajomość przepisów ustawy „Kodeks postępowania administracyjnego”,
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel),
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy,
- znajomość przepisów ustawy „Postępowanie egzekucyjne w administracji”,
- doświadczenie zawodowe w administracji państwowej lub samorządowej,
- dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność,
- prawo jazdy kategorii B
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów