- Ogłoszenie nr: 163951
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 października 2014 r.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu
- Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor ochrony zabytków
- do spraw zabytków nieruchomych, na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych
- Delegatura w Legnicy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul.Władysława Łokietka 11
50-243 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Legnica
- 59-220 Legnica
ul. Zamkowa 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli stanu zachowania, sposobu użytkowania oraz sposobu wykonywania prac budowlanych zabytków architektury
- uiczestnictwo w odbiorach wykonanych prac remontowych w zabytkach
- przeprowadzanie kontroli stanu zachowania, sposobu użytkowania oraz sposobu wykonania prac budowlanych i konserwatorskich zabytków nieruchomych
- przygotowanie zawiadomień o popełnieniu przestępstwa lub wykroczenia do odpowiednich organów
- opiniowanie gminnych (powiatowych planów ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych
- przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych
- sporządzanie zaleceń konserwatorskich
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wyjazdy służbowe, praca w terenie, stres, zagrożenia korupcją
praca przy komputerze, bariery architektoniczne brak windy, strome schody
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie, historia sztuki, ochrona zabytków, architekt po studiach podyplomowych w zakresie ochrony zabytków, budowlane
- pozostałe wymagania niezbędne:
- stosowanie prawa w praktyce
- działania w sytuacjach stresowych
- umiejętności redakcyjne i rozwiązywania problemów
- obsługa programu Microsoft Office
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów