Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. Ochrony Zabytków Gdańsk
Inspektor ochrony zabytków w Wydziale ds. Zabytków Nieruchomych

Inspektor ochrony zabytków w Wydziale ds. Zabytków Nieruchomych

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
Gdańsk
praca stacjonarna
3293 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169117
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2015 r.

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku

  • Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor ochrony zabytków
  • do spraw ds. zabytków nieruchomych
  • w Wydziale ds. Zabytków Nieruchomych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
    ul. Pohulanka 2
    80-807 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach związanych z wydawaniem pozwoleń dotyczących zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych
  • 2. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących uzgadniania projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • 3. przeprowadzanie kontroli i oględzin terenowych zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych pod kątem ich zachowania i występujących zagrożeń oraz dokonywanie oceny prowadzonych prac pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem oraz formułowanie projektów opinii stanowiących zalecenia pokontrolne oraz przygotowywanie projektów decyzji nakazowych
  • 4. przygotowywanie projektów opinii dotyczących formy i sposobu ochrony konserwatorskiej zabytków nieruchomych
  • 5. dokonywanie oceny merytorycznej dokumentacji technicznej prac projektowych pod względem konserwatorskim dla użytkowników i właścicieli obiektów
  • 6. współdziałanie w opiniowaniu Gminnych Programów Opieki nad Zabytkami pod kątem spełniania wymogów ochrony konserwatorskiej
  • 7. opracowywanie i przygotowywanie materiału odwoławczego na skargi, odwołania i zażalenia dotyczące prowadzonych postępowań w zakresie zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków oraz opracowywanie projektów pism, w celu udzielenia odpowiedzi do organu wyższej instancji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa
    czynności kontrolne przeprowadzane poza siedzibą Urzędu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
    • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
    • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka,
    • pokój biurowy mieści się na I piętrze budynku,
    • brak podjazdów, toalety i przejścia niedostosowane dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe konserwatorskie, architektoniczne, konstrukcyjno- budowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego praca w zawodzie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami oraz przepisów wykonawczych,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o planowaniu i gospodarowaniu przestrzennym
    • znajomość ustawy Prawo budowlane
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    • znajomość ustawy o opłacie skarbowej
    • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
    • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
    • umiejętność pracy w zespole
wymagania dodatkowe
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych
  • 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów