- Ogłoszenie nr: 172686
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2015 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw sekretariatu
- Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy Sekretariatu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Polkowice
- Urząd Skarbowy w Polkowicach
ul. Zachodnia 10
59-100 Polkowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sekretariatu Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz jego zastępcy
- prowadzenie spraw zwiazanych z udzielaniem upoważnien do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu Skarbowego
- Prowadzenie spraw dotyczacych wewnętrznych procedur postępowania innych dokumentow o charakterze zarządczym
- organizacja obiegu informacji dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę Naczelnika Urzędu Skarbowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca biurowa związana z obsługą sekretariatu, przeważnie siedząca
-budynek 3-kondygnacyjny(brak windy)
-praca jednozmianowa w porze dziennej
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie
-w budynku urzędu występują bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o profilu administracyjnym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dokładność i systemtyczność umiejetność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytora tekstu,arkusze kalkulacyjne)
- umiejetność redagowania pism
- pożądane wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów