Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter

    Modlin Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter; Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości; Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje,...
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Koordynator Obsługi Pięter Kraków
Inspektor służby pięter / Housekeeping

Inspektor służby pięter / Housekeeping

Radisson Blu Hotel, Kraków
Kraków, ul. Straszewskiego 17
pełny etat
praca stacjonarna
676 dni temu

Ogłoszenie numer: 7211622, z dnia 2022-07-13

Radisson Hotel Group jest jedną z największych na świecie grup hotelowych, posiadającą dziewięć wyróżniających się marek hotelowych i ponad 1600 hoteli w 120 krajach, działających i będących w trakcie rozwoju. Nadrzędną obietnicą marki Grupy jest Every Moment Matters z charakterystycznym etosem obsługi Yes I Can!

 

Ludzie są w centrum naszego sukcesu biznesowego i przyszłości. Nasi ludzie są prawdziwymi Moment Makers i razem tworzymy kulturę, ducha, środowisko i możliwości, które pozwalają Ci być najlepszym, każdego dnia, wszędzie i za każdym razem. Razem sprawiamy, że każda chwila ma znaczenie.

 

Portfolio Radisson Hotel Group obejmuje marki Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson oraz prizeotel połączone pod jedną marką handlową Radisson Hotels.

 

Stań się częścią świata Moment Makers, nie możemy się doczekać, aby Cię poznać!

 

Inspektor służby pięter / Housekeeping

Miejsce pracy: Kraków, ul. Straszewskiego 17

 

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy Inspektora służby pięter (Housekeeping), który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Collection!

 

Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!

 

Wiedząc, że liczy się pierwsze wrażenie, nasz Zespół Housekeepingu ma obsesję na punkcie prezentacji, posiadania rzeczy na właściwym miejscu i nieskazitelnej czystości, aby zapewnić gościom doświadczenia wykraczające poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości.

  • Nasi Inspektorzy uwielbiają dbać o wizerunek!
  • Będziesz nadzorować naszych pracowników działu służby pięter i dawać im przykład, dbając o to, aby nasze standardy czystości były wysokie, lustra błyszczące, a nasze poduszki perfekcyjnie wypchane.
  • Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości i sprawne funkcjonowanie Działu Housekeepingu.

Jako Inspektora służby pięter dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!

Wymagania

  • Elastyczność i pozytywne nastawienie Yes I Can!

  • Dbałość o szczegóły

  • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów

  • Pasja do tworzenia wyjątkowej obsługi

  • Umiejętność pracy zespołowej w celu zapewnienia zadowolenia Gości

  • Silne umiejętności komunikacyjne

  • Lubi dobrą zabawę w pracy

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w hotelu sieciowym,

  • Dobra znajomość języka polskiego, mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy

Specjalne stawki dla członków naszego zespołu, a także ich przyjaciół i rodzin podczas podróży i pobytu w naszych hotelach

 

Nasze przekonanie o kulturze "My rozwijamy talenty, a talenty rozwijają nas" bierzemy sobie do serca. Z nami skorzystasz z szerokiego wachlarza ofert rozwojowych wspierających Twoją naukę i rozwój już od pierwszego dnia pracy. Obejmuje to indywidualny plan rozwoju oraz nieograniczony dostęp do ponad 20 tysięcy modułów i programów szkoleniowych w ramach Radisson Academy.

 

Uczestniczenie i prowadzenie Odpowiedzialnego Biznesu każdego dnia razem z członkami naszego zespołu w hotelu i w lokalnych społecznościach, gdzie pracujemy nad tworzeniem wspólnej wartości, lepszej przyszłości i lepszej planety dla wszystkich

 

Stabilne zatrudnienie oraz fantastyczną atmosferę pracy w doskonałej lokalizacji,

 

Obiady w stołówce pracowniczej oraz nielimitowaną aromatyczną kawę,

 

Uniform o którego pranie i prasowanie dbamy my,

 

Opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter

    Modlin Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter; Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości; Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje,...
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.