Inspektor w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie
pl / en

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

Inspektor w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie- Ogłoszenie archiwalne

Praca Izba Skarbowa w Poznaniu / Administracja publiczna / Służba cywilna / wielkopolskie / Konin

Prosimy nie odpowiadać na poniższe ogłoszenie, gdyż z całą pewnością nie jest ono aktualne. Przedstawiamy je tutaj, aby ułatwić Państwu zapoznanie się z profilem danego pracodawcy.

  • Ogłoszenie nr: 150173
  • Data ukazania się ogłoszenia: 09 marca 2013 r.

Izba Skarbowa w Poznaniu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Biuro Wymiany Informacji Podatkowych
    ul.Poznańska 46
    62-510 Konin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Konin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Komputerowa ewidencja pism wpływających i wychodzących w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Biurze. Koordynacja prac realizowanych przez inne osoby w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania Biura w większości w krótkookresowej perspektywie czasu.
  • Archiwizowanie i przekazywanie akt do archiwum w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Biurze. Obsługa Biura w zakresie powielania dokumentów.
  • Obsługa transportowa w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną.
  • Prowadzenie spraw z zakresu tajemnicy skarbowej w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną.
  • Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS w celu zapewnienia realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną. Prowadzenie ewidencji podróży służbowych w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę.
  • Prowadzenie dokumentacji składników majątkowych Biura, w tym księgi inwentarzowej w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną.
  • Przygotowanie zaplecza organizacyjnego spotkań z przedstawicielami krajowej i zagranicznej administracji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - toalety dla osób niepełnosprawnych,
    - bariery architektoniczne,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • język angielski w stopniu komunikatywnym,
    • asertywność oraz umiejętność przekonywania
    • umiejętność posługiwania się komputerem (środowisko Windows: Word, Power Point, Excel) oraz korzystania z internetu,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • umiejętności analityczne,
    • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,
    • komunikatywność, dokładność,
    • samodzielność i kreatywność,
    • umiejętność argumentowania,
wymagania dodatkowe
  • znajomość zasad funkcjonowania polskiej administracji podatkowej,
  • ukończone studia wyższe,
  • język niemiecki w stopniu komunikatywnym,
  • 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów