- Ogłoszenie nr: 177343
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 lutego 2016 r.
Izba Skarbowa w Poznaniu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Poznaniu
Biuro Wymiany Informacji Podatkowych
ul. Poznańska 46
62-510 Konin
Miejsce wykonywania pracy:
- Konin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Komputerowa ewidencja pism wpływających i wychodzących w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Biurze. Koordynacja prac realizowanych przez inne osoby w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania Biura
- Archiwizowanie i przekazywanie akt do Archiwum w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Biurze. Obsługa Biura w zakresie powielania dokumentów
- Obsługa transportowa w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną
- Prowadzenie spraw z zakresu tajemnic skarbowej w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną
- Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS w celu zapewnienia realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną
- Prowadzenie dokumentacji składników majątkowych Biura, w tym księgi inwentarzowej w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną
- Przygotowanie zaplecza organizacyjnego spotkań z przedstawicielami krajowej i zagranicznej administracji podatkowe
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu.
- bariery architektoniczne;
- toaleta dla niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- umiejętność posługiwania się komputerem (środowisko Windows: Word, Power Point oraz Excel) oraz korzystania z internetu;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- umiejętności analityczne;
- gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
- samodzielność i kreatywność;
- umiejętność argumentowania;
- asertywność oraz umiejętność przekonywania,
- komunikatywność, dokładność;
- znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
- wykształcenie wyższe;
- 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej;
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów