- Ogłoszenie nr: 162924
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 września 2014 r.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu
- Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw finansowych
- w Delegaturze WUOZ w Bydgoszczy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu
87-100 Toruń, ul. Łazienna 8
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu
Delegatura w Bydgoszczy
ul. Jezuicka 2
85-102 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie kasy Delegatury WUOZ w Bydgoszczy;
- Obsługa elektronicznego systemu bankowego w zakresie dokonywania płatności bezgotówkowych;
- Prowadzenie likwidatury faktur Delegatury;
- Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych jednostki w zakresie zawieranych umów z kontrahentami w celu zaopatrzenia jednostki w materiały i wyposażenie;
- Prowadzenie ewidencji inwentarzowej Delegatury;
- Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu Delegatury w zakresie ewidencji pism wpływających i wychodzących z urzędu przy pomocy elektronicznych nośników danych, łącznie z pocztową obsługa korespondencji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno-biurowa w siedzibie Delegatury z wykorzystaniem komputera i programów komputerowych;
-permanentna obsługa klientow zewnetrznych.
-nie wystepują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy;
-praca z wykorzystaniem programow komputerowych;
-pomieszczenia biurowe znajdują sie na I pietrze (schody, bez podjazdów i bez windy);
-brak dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne, rachunkowość, administracja
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w ksiegowości budżetowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy kodeks postepowania administracyjnego;
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości;
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
- znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej;
- znajomość klasyfikacji budżetowej
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i Office (Word, Excell)
- znajomość obsługi programy VideoTel;
- znajomość obsługi programu e-Dok
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów