- Ogłoszenie nr: 168787
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Poznaniu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administracyjno-kancelaryjnych i statystyki
- w Komisariacie Policji Poznań Jeżyce
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-790 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie weryfikacji procesowej osób, rzeczy i postępowań zgodnie z poleceniem przełożonych w ramach systemu KSIP,
- prowadzenie rejestru spraw dochodzeniowo-śledczych oraz dokumentacji z tym związanej w ramach systemu ERCDŚ,
- przygotowanie poczty do wysyłki do Prokuratury,
- obsługa stanowiska SWOP,
- wprowadzanie danych statystycznych do systemu KSIP,
- weryfikacja pod względem formalnym druków KSIP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca jednozmianowa, przy obsłudze komputera.
- praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca w budynku trzykondygnacyjnym bez windy z barierami architektonicznymi,
- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli
- przeszkolenie z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów