Najnowsze oferty pracy

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Referent Działu Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziale Domów Studenckich

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie kierownika w nadzorowaniu właściwego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w zakwaterowaniu oraz wykwaterowaniu studentów, obsługa programu USOS, obsługa systemu rezerwacji miejsc...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Referent Szczecin
Inspektor w Pierwszym Referacie Egzekucji Administracyjnej EA1

Inspektor w Pierwszym Referacie Egzekucji Administracyjnej EA1

Izba Skarbowa w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
3148 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173660
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 września 2015 r.

Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw egzekucji-egzekutor
  • w Pierwszym Referacie Egzekucji Administracyjnej EA1

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin
  • Pierwszy Urząd Skarbowy w Szczecinie
    ul. Michała Drzymały Nr 5,
    70-217 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa wpływających tytułów wykonawczych/ zarządzeń zabezpieczenia, wykonywanie czynności egzekucyjnych związanych ze stosowaniem środków egzekucyjnych na podstawie tytułów wykonawczych,
  • sporządzanie rzetelnej dokumentacji wykonywanych czynności oraz sporządzenie raportów o niemożności dokonania czynności z podaniem przyczyny. Bieżące i rzetelne ewidencjonowanie danych w podsystemie EGAPOLTAX dotyczących wykonywanych czynności egzekucyjnych w celu zapewnienia kompletności, aktualności i rzetelności baz danych,
  • współpraca z wierzycielami w zakresie egzekwowanych zaległości, przygotowywanie i kierowanie korespondencji i wyjaśnień w zakresie toczącego się postępowania egzekucyjnego oraz współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przeniesienia odpowiedzialności, przekazywania informacji wskazujących na przychody ze źródeł nieujawnionych,
  • gromadzenie informacji o zobowiązanych niezbędnych do prowadzenia egzekucji, zawartych w zasobach ewidencyjnych Urzędu, w innych komórkach organizacyjnych Urzędu oraz kierowanie żądań, informacji i wyjaśnień do podmiotów zewnętrznych, analizowanie przebiegu postępowania egzekucyjnego i podejmowanie działań zmierzających do likwidacji zaległości,
  • dokonywanie rozliczeń przelewów bankowych dotyczących wyegzekwowanych kwot oraz dokonywanie wpłat zainkasowanych od zobowiązań,
  • orzekanie w postępowaniu egzekucyjnym i zabezpieczającym,
  • w sprawach przydzielonych kilku osobom zapewnienie w pierwszej kolejności prawidłowej realizacji zadań zgodnie z zakresem obowiązków, uprawnień, zadań, kompetencji i odpowiedzialności pracownika oraz podejmowanie pozostałych zadań odpowiednio do bieżących potrzeb rejonu,
  • obsługa wszelkich prac biurowych związanych z likwidacją tytułów wykonawczych oraz danych do sprawozdawczości, obsługa korespondencji w programie kancelaryjnym (Biblioteka Akt).

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - kontakty z zobowiązanymi w związku z podejmowanymi czynności egzekucyjnymi oraz kontakty z wierzycielami i innymi organami egzekucyjnymi.
    - praca w terenie,
    - nietypowe godziny pracy,
    - permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe.
    2) oświetlenie sztuczne i naturalne;
    3) stanowisko na II piętrze budynku;
    4) brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych;
    5) brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów: ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu postępowania cywilnego i Ordynacji podatkowej,
    • samodzielność,
    • inicjatywa,
    • odpowiedzialność,
    • umiejętność przedstawienia racji,
    • umiejętność argumentowania,
    • łatwość komunikacji,
    • opanowanie i taktowne postępowanie,
    • umiejętność łagodzenia konfliktów.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi systemu EGAPOLTAX, POLTAX, POLTAX2B, CZM, LEX,
  • oświadczenie w pracy w obszarze egzekucji administracyjnej do 1 roku.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Referent Działu Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziale Domów Studenckich

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie kierownika w nadzorowaniu właściwego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w zakwaterowaniu oraz wykwaterowaniu studentów, obsługa programu USOS, obsługa systemu rezerwacji miejsc...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;