- Ogłoszenie nr: 165520
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 grudnia 2014 r.
Urząd Skarbowy Wrocław-Stare Miasto
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw identyfikacji i rejestracji podatkowej
- w Referacie Obsługi Bieżącej, Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy Wrocław-Stare Miasto
ul. Inowrocławska 4
53-654 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie dokumentacji w celu potwierdzenia nadania lub odmowy nadania numeru NIP oraz wydania potwierdzenia VAT-5, VAT-5UE
- przyjmowanie, weryfikowanie i wprowadzanie zgłoszeń identyfikacyjnych, aktualizacyjnych oraz innych dokumentów, w tym przekazywanych drogą elektroniczną
- ewidencjonowanie i przekazywanie informacji za pomocą INF-1 do właściwego Urzędu w celu płynnego przebiegu aktualizacji w systemie POLTAX oraz SERCE oraz kontrolowanie prawidłowego posługiwania się nemerem NIP
- identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym przyjętych dokumentów
- udzielanie informacji w zakresie spraw związanych z ewidencją i identyfikacją podatników i płatników
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, w pozycji siedzącej, praca m.in. na sali obsługi klienta. Obsługa urządzeń biurowych, tj. komputer, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner. Stanowisko usytuowane na parterze budynku dwukondygnacyjnego, z windą. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie preferowane wyższe zawodowe lub magisterskie: ekonomiczne, administracyjne prawnicze lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w ww zakresie.
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku doświadczenia w obszarze prawa podatkowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o rejestracji i identyfikacji podatników i płatników oraz Ordynacji podatkowej
- łatwość komunikowania się z klientem, otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania przekazywanych informacji
- umiejętność współpracowania z innymi pracownikami, niekonfliktowość oraz umiejętność dzielenia się posiadaną wiedzą z innymi
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce
- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów
- odpowiedzialność, umiejęność organizacji pracy własnej, wykonywanej w warunkach stresu i pod presją czasu
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
- przeszkolenie w zakresie obsługi aplikacji Poltax, Poltax 2B, SERCE oraz podsystemu Biblioteka Akt
- praktyka, staż lub doświadczenie zawodowe w organach skarbowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów