- Ogłoszenie nr: 181222
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.
Izba Skarbowa w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi sekretariatu
- w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Sekretariatu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Nisko
- Urząd Skarbowy w Nisku
ul. 3-go Maja 32B
37-400 Nisko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie przesyłek pocztowych celem ich rozkopertowania, opieczętowania, zadekretowania i zaewidencjonowania w rejestrach ręcznych i w kancelaryjnych systemach komputerowych,
- rozdzielanie korespondencji po dekretacji i akceptacji przez Naczelnika Urzędu między poszczególne komórki organizacyjne i przekazywanie jej za potwierdzeniem kierownikowi komórki, kierującemu komórką lub jego zastępcy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie,
- prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznych procedur postępowania i innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w zakresie realizacji zadań określonych w art. 5 ust. 6 i ust. 6a ustawy z dnia 21 czerwca 1996 r. o urzędach i izbach skarbowych oraz w innych przepisach odrębnych,
- organizacja obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę Naczelnika Urzędu Skarbowego, w sprawach obsługi kadrowej, obejmującej:prowadzenie spraw dotyczących podróży służbowych pracowników, prowadzenie spraw dotyczących czasu pracy pracowników, przyjmowanie i przekazywanie do Izby Skarbowej oświadczeń i wniosków składanych przez pracowników
- prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Urzędzie oraz kompletowanie protokołów i zarządzeń pokontrolnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane
w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Możliwość kontaktu z podatnikami.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w jednym dwukondygnacyjnym budynku biurowym. Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ogólna znajomość podstawowych aktów prawnych z zakresu prawa podatkowego (Ordynacja podatkowa, podatek dochodowy, podatek VAT),
- znajomość zasad pracy, narzędzi i urządzeń biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznej, telefon, fax, xero),
- uprzejmość,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- bardzo dobra organizacja własnej pracy i systematyczność,
- wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze, ekonomiczne,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów